L’ALUMNAT DE 1r DE BATXILLERAT AL TEATRE

Dijous passat al vespre, un grup d’alumnes de primer de batxillerat acompanyats de la professora Mercè Arnau ha pogut descobrir el món poètic i teatral de Lorca de la mà d’una companyia jove i emprenedora que ens ha ofert la revisió d’una de les obres més mítiques d’aquest autor, Yerma, per contrastar-ne la vigència i contemporaneïtat. Un cop acabada la representació, que ha tingut lloc a la Sala Petita del teatre KURSAAL, els membres de la companyia “Projecte Ingenu” s’han brindat a obrir un col·loqui per tractar de forma distesa i molt cordial els aspectes més significatius de la posada en escena. I per acabar-ho d’adobar s’han fet una foto amb nosaltres. Ha estat una experiència realment gratificant amb imatges del final de l’obra que ho demostren! Gràcies a tots! Pel que sembla, serà qüestió de tornar!