El Regne Unit en contra dels filtres

L’ús de filtres a les xarxes socials és una realitat molt acceptada per la societat d’avui en dia, ja que la majoria de les persones que pengen fotografies o vídeos a les xarxes en fan un ús constant. 

Aquesta obsessió pot  passar-se de la ratlla i, en casos concrets, ha arribat a provocar grans ansietats a les persones, sobretot entre els joves, pel fet de no poder assolir la perfecció.  D’aquesta manera els usuaris se senten  millor utilitzant filtres que mostrant la seva cara real.

 

Els Estats Units ha decidit prohibir l’ús de cap tipus de filtre en els “influencers” que estan patrocinats per marques de cosmètica. 

Utilitzar-los són una forma de distorsionar la imatge final resultant del producte, considerant-se així publicitat enganyosa. 

 

Els filtres porten bastant temps entre nosaltres, però en certs moments, les persones en fan un gra massa amb el seu ús exagerat. Per això, els filtres s’haurien de relativitzar i s’hauria d’intentar no utilitzar-los tant, acceptar-nos així,  tal com som. 

 

Resultat d'imatges per a "filtros vs realidad instagram"