DUBLIN welcomes PILE students

Durant aquestes dues primeres setmanes de febrer trenta alumnes de la família professional d’Administració i Gestió del nostre institut participen en dues estades lingüístiques a la ciutat de Dublín. L’alumnat s’allotja en famílies, assisteix a classes d’anglès, i realitza sortides a altres ciutats o activitats en la mateixa capital irlandesa.

Grup de 1r Gestió Administrativa a Powerscourt Gardens (comtat de Wicklow)

Cada estada s’emmarca en el Pla d’Impuls de Llengües Estrangeres impulsat pel Departament d’Educació i subvencionat amb fons europeus, el qual també inclou la impartició de matèries específiques del cicle professional en llengua anglesa, el doble d’hores d’anglès tècnic, sessions de conversa amb auxiliars, i participació en el programa de certificació de coneixements de llengües estrangeres en col·laboració amb l’EOI de la nostra ciutat.

Alumnes de 1r Administració i Finances a Ha’penny Bridge i riu Liffey a Dublín

En el mes de març altres vint-i-cinc alumnes de nivells superiors de la mateixa família professional i de la branca d’automoció, que van iniciar el Pla el curs anterior, també gaudiran d’estades lingüístiques setmanals a l’illa de Malta.