DIADA DE SANT JORDI VISCUDA PELS ALUMNES DE 4t ESO

Encara que nosaltres creiem que Sant Jordi és una llegenda tan sols catalana no es així.

La llegenda del drac es remunta al imperi egipci amb al deu Horus, on la historia ja és canviada doncs s’enfronta a un cocodril en vers de a un drac.

Al llarg del temps la llegenda ha evolucionat i també el protagonista fins a arribar a Sant Jordi matant al drac per salvar la princesa.

A tot arreu Sant Jordi no es recordat per el mateix mèrit però una cosa esta clara i és que és el patró de la protecció per excel·lència gràcies a les seves intervencions heroiques.

Així, doncs, els alumnes de 4t ESO varem viure la diada tot venen roses al carrer per aconseguir diners pel viatge de fi de curs i, posteriorment, varem fer el certamen per recollir els premis literaris amb l’ajuda d’uns magnífics presentadors i una orquestra espectacular.

Aquí us deixem amb les imatges.