DIA DE L’ESPORT DE L’INSTITUT LACETÀNIA

El dia mundial de l’esport se celebra el dia 6 d’abril, serveix per reconèixer el paper positiu de l’activitat física de les persones de tot el món. Però l’institut Lacetània dedica un dia a l’esport i acostuma a ser la seguna setmana del mes de febrer on tot l’alumnat d’ESO i Batxillerat hi participa.

A partir de 3r d’ESO els alumnes poden escollir les següents activitats.: Esquí, patinatge, hípica, escalada, tenis i pàdel, bicicleta, senderisme i fitness al gimnàs Vela. Aquest article estarà més especificat en l’esquiada.

Els alumnes que van anar a esquiar a la Masella van sortir de l’institut Lacetània a les 7 del matí en autobús, allà els van donar el material necessari i van fer una classe de dues hores d’esquí segons el nivell que tenien. Una vegada van acabar la classe, els alumnes van tenir temps lliure per dinar o bé anar amb els seus amics per les pistes que volguessin perquè tenien forfait. La neu que hi havia era tota artificial, fora de pistes no hi havia gens de neu. Tot i que no n’hi havia gaire, es va poder esquiar molt bé.

Aquí us deixo un vídeo de com va ser l’esquiada.