Activitats “electritzants” per a l’alumnat d’ESO

En motiu de les Jornades Lacetània 2022, l’alumnat de 2n i 4t d’ESO del centre ha pogut participar en diverses activitats organitzades des del departament d’Electricitat-Electrònica:

Taller d’electricitat bàsica

L’alumnat de 1r del CFGM d’Instal·lacions de Telecomunicacions i els professors Xavier Bataller i Quim Pareja van poder guiar l’alumnat de 2n d’ESO i realitzar un muntatge elèctric sobre un tauler.

Taller sobre Raspberry Pi

L’alumnat de 2n del CFGM d’Instal·lacions de Telecomunicacions i el professor Joel Gonzàlez van preparar un taller sobre el dispositiu Raspberry Pi, veient les possibilitats educatives, i també lúdiques que pot oferir.

Taller sobre robòtica

Els alumnes de 2n del CFGM d’Instal·lacions de Telecomunicacions i el professor Isaac Gonzàlez van realitzar un taller amb activitats sobre robòtica, programant i després comprovant si s’aconseguia el repte proposat.

Taller d’energia solar fotovoltaica

El professor Quim Pareja va donar explicacions i també mostrar a l’alumnat de 4t d’ESO la instal·lació solar fotovoltaica que, amb finalitats educatives (i també productives!) hi ha instal·lada sobre la coberta de l’edifici A. Els alumnes també van poder muntar i connectar plaques.

En general, han estat experiències molt positives per a tot l’alumnat que hi ha participat: l’alumnat de l’ESO que no coneixia la temàtica i l’alumnat de cicles formatius que donava suport i guiava als primers.

Agrair des d’aquí a tot el professorat i a l’alumnat que s’hi ha implicat directament o indirecta i que ha fet que aquesta experiència hagi estat molt positiva.