9 alumnes de cicles formatius de Lacetània realitzen una estada Erasmus a Bologna (Itàlia) durant els mesos de juny i juliol

El passat mes de juny 8 alumnes de diferents cicles de grau mitjà i 1 alumne de grau superior van començar una estada Erasmus a la ciutat de Bologna (Itàlia). Els alumnes de grau mitjà han finalitzat recentment la seva experiència mentre que l'estada del de grau superior s'allargarà fins al pròxim 2 d'agost.

Durant la seva estada han realitzat hores de pràctiques en empreses de la ciutat italiana de les seves respectives especialitats: CFGM en Sistemes Microinformàtics i xarxes; CFGM en Instalacions de Telecomunicacions; CFGM Gestió Administrativa i CFGS en Disseny en fabricació mecànica.

Els alumnes de grau mitjà van estar acompanyats els primers 5 dies per la professora d'anglès de l'institut Lacetània M.Alba Erra per ajudar-los en l'adaptació a la seva estada.

En el seu últim dia, els alumnes han valorat positivament l'experiència. Alguns n'han destacat aspectes professionals i també culturals, amb les visites que han fet en el seu temps lliure, així com, sobretot, la bona relació que s'ha forjat entre ells i també amb alguns dels socis de les empreses col.laboradores on han realitzat les pràctiques.

Els felicitem per l'experiència viscuda i esperem que els hagi ajudat en la seva evolució professional i personal.