L’obra de teatre “El soldat plantat” al Conservatori

Divendres passat alumnes del centre, que fan l’activitat extra-escolar de teatre amb la coneguda Ada Andrés, van fer la seva estrena al teatre Conservatori de Manresa amb l’obra “El soldat plantat” basada en la novel·la d’Emili Teixidor. Al matí per tots els alumnes de la ESO i al vespre per tot el públic que hi va assistir.

Durant gairebé una hora i mitja, els deu actors i actrius van explicar com una colla d’adolescents presoneres del nazisme escapen d’un tren que els portava a un camp de concentració i gràcies a l’ajut d’un noi de la zona, poden unir-se a la Resistència.

Aquí us deixem un recull d’imatges de l’obra.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *