Ajuts de material escolar 2024-2025 per l’alumnat de 4t. ESO

L’Ajuntament de Manresa ha aprovat la nova convocatòria d’ajuts de material escolar pel curs 2024-2025.
Podran sol·licitar l’ajut l’alumnat de 1r. a 6é de primària i de 4rt. ESO dels centres escolars de Manresa.
Aquest curs escolar totes les sol·licituds s’han de realitzar presencialment al Casal de Les Escodines (C/ Sant Bartomeu, 50), no es podran signar a l’escola o institut.
Per sol·licitar l’ajut cal demanar cita prèvia a partir del dia 21 de juny a la pàgina web o al telèfon 938752485. No es donaran hores abans del dia 21 de juny.
Per tramitar l’ajut cal que les famílies portin la documentació original i vigent necessària el dia de la cita prèvia: llibre de família, DNI o NIE o partida de naixement de totes les persones que formen part del nucli familiar.
Per sol·licitar l’ajut cal estar empadronat a Manresa.