Alumnes de Lacetània al concurs Codewars

El dissabte 4 de març 3 alumnes de l’institut Lacetània han participat a l’esdeveniment HP Codewars BCN en la seu de Hewlett-Packard a Sant Cugat del Vallès.

CodeWars és un concurs de programació d’ordinadors per als estudiants d’ensenyament secundari, es realitza a nivell mundial i té seu a Austin, Bangalore, Palo Alto, Roseville, Taipei, Barcelona i Newcastle.

Els nostres alumnes han competit amb equips de moltes escoles públiques i privades de tot Catalunya que portaven molt temps preparant-se. El mèrit més gran ha estat la capacitat de combinar l’excel·lència amb l’esforç de forma que han aconseguit sumar un nombre molt més que meritori de punts.

L’equip del Lacetània està format per l’alumne Sergi Soler de 4t d’ESO i el Marc Aguado i Vlad Ionut de 1r curs del cicle de grau mitjà d’informàtica.

D’altra banda, aquest resultat els ha permès quedar classificats directament per la fase final de la olimpíada d’informàtica del 2017.