ACTE DE COMIAT DE SEGON DE BATXILLERAT

Aquest matí abans de l’alba he pujat a un turó i he contemplat el cel ple d’estrelles.
I li he preguntat al meu esperit: Quan siguem posseïdors d’aquests mons, i  del plaer i de la saviesa de tot el que contenen, ens sentirem aleshores plens i satisfets?
I el meu esperit m’ha respost: No, no arribarem al final si no és per superar-lo i continuar més enllà.
WALT WHITMAN

El passat divendres 19 de maig els alumnes de segon de Batxillerat van celebrar el final d’una etapa. Naturalment, tal i com exposava el poeta nord-americà, que una etapa s’acabi no significa que s’hagi arribat al destí. Sempre hi ha un nou viarany ple de coneixements i d’experiències esperant ser recorregut.

Des de l’institut Lacetània desitgem molta sort a tot l’alumnat de segon de Batxillerat, sigui quina sigui l’aventura que emprengui.
IMG_20170519_104207_HDR
IMG_20170519_110745_HDR