La bruixa Cassandra

Aquest 31 d’octubre, els alumnes de primer d’ESO E han viscut una aventura diferent a classe d’anglès. La bruixa Cassandra, originària d’un petit poblet de Londres, ha estat viatjant per Europa buscant un ingredient secret que li faltava per fer una poció màgica. Ha trobat la caixa on s’amaga aquest ingredient secret a la classe A5 de l’institut Joan Mercader i demana ajuda als alumnes per obrir-la, ja que està tancada amb 4 candaus.
Els alumnes dividits en 4 grups de 5-6 persones (i amb un temps límit!), han hagut d’anar resolent pistes i enigmes per tal de poder obrir els quatre candaus. Alguns han hagut de resoldre problemes matemàtics, d’altres resoldre puzzles i paraules amb lletres desordenades, d’altres mots encreuats, etc. Això sí, sempre en equip i ajudant-se els uns als altres!
Ha estat emocionant fins a l’últim minut en què han estat capaços d’obrir la caixa i trobar l’ingredient secret.
En acabar, hem fet una posada en comú sobre què han après de la vida de Cassandra: té una botiga de barrets, menja una poma i un plàtan al dia, li encanta estudiar alemany, ciències, però sobretot informàtica, té un correu electrònic amb qui s’escriu missatges amb altres amigues bruixes seves, ha viatjat per Anglaterra, on ha menjat “fish & chips”, Paris, on ha menjat creps fins arribar a Igualada, entre altres coses.
Ha estat una experiència enriquidora en molts sentits!
Happy Halloween!