Sofia Oliva i Maria Cahner guardonades als Premis Igualada Recerca Jove 2018

Ahir, 25 d’abril,  al Campus Universitari d’Igualada es van lliurar els Premis Igualada Recerca Jove en la seva 14a edició. Dues alumnes del centre van ser les guardonades amb els premis en l’àmbit humanístic otorgat pel CECI i la resta d’alumnes va obtenir un diploma com a finalistes.

La Sofia Oliva va obtenir el primer premi en l’àmbit humanístic amb el treball “Com et dius?” sobre els noms propis a la ciutat d’Igualada, aquest treball ha estat tutoritzat per la professora de llengua i literatura catalanes Raquel Castells.

El segon premi, també de l’àmbit humanístic, va ser per la Maria Cahner amb  “Inscripcions llatines a la comarca de l’Anoia” tutoritzar per la professora de llengua i cultura clàssiques Carme Subirà.

Enhorabona noies!!