L’Institut de Sils obre una botigueta

A l’Institut de Sils han incorporat un nou servei per a tots els alumnes i professors, una botigueta que s’ofereix de dilluns a dijous durant el segon pati (12.20-12.50h) al pati tancat. Des de l’Equip de Redacció volem saber més cosetes sobre aquesta iniciativa, per això hem fet una entrevista el vicepresident del CdA, en Jordi Torrescasana de 4tB.

• Què és la botigueta?

La botigueta és un projecte que hem engegat perquè vam treure la màquina expenedora, ja que se’n feia un mal ús. Vam buscar una solució perquè el alumnes, en cas de deixar-se l’esmorzar o quedar amb gana, poguessin anar a comprar.

• Qui l’organitza?

La botigueta de Sils l’organitza el Consell d’Alumnes i els professors.

• A on van a parar els diners?

Els diners que recapten de la botigueta es guarden per al viatge de final de curs dels alumnes de 4t d’ESO.

• Què passa si plou?

En cas de pluja no s’ha pensat però la botigueta, segurament, es traslladarà al final del passadís.

Des de l’EdR pensem que aquesta iniciativa és molt positiva perquè s’ofereix menjar saludable, econòmic i s’ajuda a recaptar diners per al viatge de final de curs.

Equip de redacció: Neus Coll (1A), Yaya Sillah (1A), Guillem Boada (1B), Héctor Diez (1B), Judith Villaescusa (1B), Pau Masferrer (1C), Kevin Nogué (2A), Desiree Collado (2B) i Ferran Garcia (2B).