Els alumnes de primària naveguen per l’antic Egipte

El passat divendres 16 de febrer els alumnes de 1r d’ESO van una fira en el marc del projecte “Naveguem per l’Antic Egipte”. Va tenir lloc de 9:30 a 13:00 h i va ser exhibida per a les escoles Jacint Verdaguer, Els Estanys i Josep Boada. Aquests últims, a més, van venir des de Riudarenes amb bicicleta.
La fira va ocupar un mòdul sencer i va implicar moviment i canvis d’aules que van començar ja dijous. La recreació simulava una tomba egípcia i va ser tota una mostra de competència artística. En aquest sentit, l’alumnat va demostrar una creativitat desbordant i va ser un projecte molt enriquidor. Recordem que aquest va començar amb l’experiència immersiva a l’IDEAL, va continuar amb l’encàrrec d’una comitiva de Cleòpatra encarnada per alumnes de 4t d’ESO i va acabar amb aquesta fira tan significativa per mostrar als alumnes de primària.