Els alumes de 3r d’ESO s’endinsen en la política local

En el marc del projecte 5 ‘De la D de Democràcia a la P de Participació’, l’alumnat de tercer curs va anar a l’Ajuntament a principis del mes de febrer. Allà van visitar les seves instal·lacions i van rebre una xerrada per part de l’alcalde Eduard Colomé i les regidores Mei Puig, Alba Mora i Gina Baldeh, en la qual també van poder fer preguntes sobre inquietuds i dubtes que tenien.

Un cop a l’aula, els alumnes van pensar en propostes de millora del seu entorn i, mitjançant un sistema de votacions, van escollir les iniciatives que més els interessaven. Aquest dimarts 27 de febrer l’alumnat ha tornat al consistori i ha fet les seves exposicions. Des de transports, fins a infraestructures, oci i educació, cadascuna de les aportacions dels alumnes van ser escoltades i contestades per l’alcalde.