Un mes sense mòbils al centre

Tot just demà farà un mes de la prohibició de l’entrada de mòbils al nostre centre educatiu i, des d’aleshores, s’han dut a terme una sèrie de tasques, com l’acció tutorial per acompanyar aquesta nova normativa o els patis dinàmics, que ofereixen propostes d’oci alternatives a les pantalles.

Pel que fa al protocol, una comissió anomenada DesMÒBILitza’t, formada per Direcció i diversos docents del centre, es va encarregar de redactar-lo i donar resposta a la necessitat que tenen alguns alumnes d’estar localitzable quan surten de l’institut. Després de portar un document signat que autoritzi la tinença del dispositiu per part de l’estudiant, recordem que aquest disposa d’un armariet dissenyat per Ofimobles, que ha estat concebut especialment per a aquesta finalitat. Es tracta d’un tipus de mobiliari que garanteix que els mòbils no es toquen entre ells, que no cal transportar-los amunt i avall i que, a més, queda tancat amb clau.

Podeu veure’l en aquesta foto i a la pàgina web d’Ofimobles, que ja ha fet la distribució dels armariets en una trentena de centres educatius. Des d’aquí volem agrair a totes les famílies la seva col·laboració amb la nova normativa, a l’AFA, que ha costejat tots els armariets i la seva instal·lació i, especialment, a l’alumnat, que ha demostrat una adaptació admirable vers el nou escenari.