Sortida de tutoria de 1r ESO

El passat dimecres 5 d’octubre tot l’alumnat de 1r d’ESO va gaudir d’una jornada especial amb la ja tradicional sortida al municipi de Riudarenes. Primer de tot, vam fer una activitat de l’àmbit de les ciències socials a la urbanització de Can Fornaca, amb la qual vam poder copsar les infraestructures i els serveis del barri.

Un cop vam esmorzar a les taules de l’exterior del centre cívic, vam emprendre el camí cap a Esparra. Després d’una bona estona caminant per una preciosa ruta boscosa, vam fer un segon esmorzar i algunes dinàmiques de cohesió per continuar reforçant la coneixença mútua que els alumnes han estat fent durant aquest primer mes a l’institut. Podeu veure més imatges aquí.