Projecte: Montserrat es mou?

El passat 29 de setembre, l’alumnat de 3r d’ESO va anar de sortida a Montserrat. La sortida era la culminació del projecte del mes de setembre titulat “Montserrat ens mou”.

A cada classe, els alumnes es va dividir en grups que van estar treballant i aprofundint sobre alguna temàtica de l’entorn: la geologia de Montserrat, el monestir, la prevenció de riscos davant d’una sortida a la muntanya, els tipus de transport, el patrimoni cultural i la fauna i flora que hi trobem.

Durant la sortida, cada grup classe va fer un recorregut circular per anar trobant els diferents indrets on fer les exposicions. Una part del recorregut que va engrescar a molts alumnes va ser agafar el funicular de Sant Joan.

L’estona ens va passar tan de pressa que alguns grups no van poder fer les exposicions in situ i van haver d’acabar-les el següent dia a classe.

Tot i que feia fresca, no va caure ni una gota i això ens va permetre gaudir d’un entorn natural i unes vistes fantàstiques! Podeu veure més imatges aquí.