Sortida artística-social a Girona 3r ESO

El dilluns dia 10 d’octubre amb els alumnes de 3r d’ESO vam anade sortida a Girona. Aquesta sortida s’emmarca en el projecte d’aquest mes titulat “De la revolució al canvi”. El producte final consisteix en realitzar una creació artística plàstica que expliqui de manera creativa algun exemple de lluita o crítica social.

Per inspirar-nos i agafar idees vam visitar el CaixaForum de Girona on la meitat dels alumnes van participar a un taller d’introducció a l’art contemporani que els ajudava a qüestionar-ne les obres i agafar idees sobre la importància del volum, la perspectiva, el color… a l’hora de fer una creació artística. L’altra meitat de l’alumnat va realitzar una visita comentada sobre cartells de la vida moderna, que donava idees de com transmetre missatges a partir d’imatges.

La segona part de la sortida va consistir en la visita al banc dels aliments de Girona. Allà ens van explicat la història de l’entitat, com s’organitzen, a quantes persones atenen i un munt de curiositats que s’han trobat al llarg dels anys de vida de la fundació. Podeu veure més imatges aquí.

Esperem que tot plegat hagi servit per agafar idees i realitzar uns productes ben xulos aquest mes d’octubre!