Es reprèn la revista digital de l’institut de Sils

El passat 6 i 7 d’octubre, després d’un tast previ per part dels alumnes, es van engegar de nou els esperats tallers. Des d’una d’aquestes matèries optatives, Revista digital, s’ha estat treballant en la recuperació de l’INS DE SILS Report, aturat durant els mesos no lectius. En aquestes primeres sessions, els alumnes inscrits al taller han rebut una formació per part del periodista que els coordina i han fet petites pràctiques amb gèneres periodístics com l’entrevista o el reportatge.

Quan tots els joves periodistes, que pertanyen a 1r, 2n i 3r d’ESO, estiguin familiaritzats amb la plataforma Junior Report, s’aniran publicant les notícies que vagin elaborant. Us agraïríem que visitéssiu el web amb freqüència per fer aquesta tasca molt més significativa. A més, us animem a proposar temes que us interessi que investiguem escrivint-nos al correu revistadigital@institutdesils.cat.