Let’s Clean Up Europe

Durant el mes d’abril, l’alumnat de 2n d’ESO va realitzar un projecte de Sostenibilitat que donava cabuda a la participació en la campanya europea Let’s Clean Up Europe. Cada classe de 2n va preparar una sessió per sensibilitzar els alumnes de primària sobre la sostenibilitat, l’impacte que tenen al medi ambient els residus que generem i els residus humans que més freqüentment trobem a la natura. Els alumnes de 2n A va anar a 3r i 4t de l’escola Josep Boada, els de 2n B a 5è i 6è de l’escola dels Estanys, els de 2n C a 6è de l’escola Jacint Verdaguer i els de 2n D a 5è de l’escola Jacint Verdaguer.

Després d’aquella jornada, es va participar en l’acció de neteja promoguda per l’Agència Catalana de Residus en col·laboració amb el projecte europeu esmentat. Entre tot l’alumnat participant de primària i secundària es va netejar: la riera de Santa Coloma, la zona dels estanys de Sils, la Séquia de Vallcanera, les zones verdes del voltant de l’escola dels Estanys i els boscos de la Barceloneta, la zona de l’antiga paperera i el bosc de Mallorquines.

En total, es van recollir uns 101 kg de residus. Tant de bo aquestes accions serveixin perquè d’aquí uns anys no hi hagi ni un sol kg per recollir!