Internet Segura

Els joves d’avui es troben i es relacionen a les xarxes socials de forma natural; s’envien missatges, xategen, tenen perfils a les xarxes socials, blocs, pengen fotos i les comenten, comparteixen arxius… Les xarxes socials no són ni bones ni dolentes; tot depèn de com s’utilitzin.
És per això que els alumnes de 4t d’ESO han rebut una formació per part dels Mossos d’Esquadra per fer conscients els alumnes de 1r d’ESO de les implicacions i riscos de les xarxes socials. Aquí podeu veure algunes imatges de com ha anat.