Intercanvi amb Finlàndia

Aquesta setmana el nostre centre ha participat a l’intercanvi amb International School of Vantaa de Finlàndia. Les nostres famílies de 3r d’ESO han acollit a casa seva l’alumnat finlandès i han fet un projecte sobre llegendes durant les hores de classe.

En aquest projecte havien de parlar de llegendes de les dues cultures i fer un producte final en forma de llibre (scrapbooking) o vídeo (stop motion). Durant aquesta visita, vam fer una sortida a Girona on els nostre alumnat va explicar les llegendes de la ciutat als nostres convidats. També vam aprofitar per fer una sortida al parc natural del Montseny.

L’alumnat finlandès ha quedat molt content del tracte i l’acollida rebuda a casa de les nostres famílies. Gràcies a tots i totes.

Podeu veure més imatges aquí.