AMPA

Ballem per una bona causa

Cada any, al poble de Sils, s’organitza un playback amb un únic objectiu: ajudar a recaptar diners per a la Marató de TV3 que se celebra anualment. Enguany la causa és destinar els guanys a la investigació de les malalties minoritàries. Al Playback de Sils hi participen diversos grups formats tant per adults com per nens

Ballem per una bona causa Llegeix més »

Intercanvi amb Finlàndia

Aquesta setmana el nostre centre ha participat a l’intercanvi amb International School of Vantaa de Finlàndia. Les nostres famílies de 3r d’ESO han acollit a casa seva l’alumnat finlandès i han fet un projecte sobre llegendes durant les hores de classe. En aquest projecte havien de parlar de llegendes de les dues cultures i fer un producte final en forma de llibre (scrapbooking) o vídeo

Intercanvi amb Finlàndia Llegeix més »

Portes obertes

El passat dissabte 23 de març es van celebrar les portes obertes de l’institut. Moltes gràcies a l’AMPA i a tots els alumnes que hi vareu participar!! Podeu veure el recull de fotografies aquí.

Portes obertes Llegeix més »

Dia de la Dona Treballadora

En motiu del dia de la Dona Treballadora hi havia convocada davant de l’ajuntament de Sils una acció de protesta.  Hi han intervingut diverses generacions de dones, una bona colla de les quals són membres de la nostra comunitat educativa. La més sincera enhorabona per la capacitat de mobilització! Podeu veure més imatges aquí.  

Dia de la Dona Treballadora Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut