Intercanvi amb Postdam

La setmana passada, el nostre centre ha participat a l’intercanvi amb l’institut Montessori Oberschule de Potsdam. Les nostres famílies de 4t d’ESO han acollit a casa seva l’alumnat alemany i han fet un projecte sobre el medi ambient durant les hores de classe.

L’alumnat alemany ha quedat molt content pel tracte i l’acollida rebuda a casa de les nostres famílies. Gràcies a tots i totes.

Podeu veure més fotografies aquí.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut