Horari del servei de biblioteca

Fa uns dies que l’alumnat del centre pot anar a la biblioteca durant les hores del pati llarg de dimarts i dijous. Aquest servei s’ofereix per complementar l’Atrapallibres. Des de l’institut s’encoratja els alumnes a anar a la biblioteca de Sils per fomentar-ne l’hàbit, però si algun estudiant no hi pot anar i no té accés a llibres amb els quals se senti motivat, en aquests temps d’esbarjo pot agafar una lectura en préstec. L’alumne serà assessorat per un professor i es compromet a retornar ell mateix el llibre a la biblioteca durant els patis llargs de dimarts i dijous.