Programa ‘Internet segura’ a 4t d’ESO

Alguns alumnes voluntaris d’últim curs van rebre una formació per part dels Mossos d’Esquadra en matèria de ciberseguretat. El programa ‘Internet segura’ pretén ajudar els nens i joves a utilitzar internet i les xarxes socials i fa nombroses activitats de formació i prevenció. En el marc del Pla d’Acció Internet Segura del Cos, aquest projecte concret consisteix a formar els estudiants de segon cicle d’ESO perquè després traslladin els seus coneixements a alumnes més petits i n’esdevinguin els seus referents en l’àmbit de la seguretat a la xarxa.
En el cas del nostre centre, la Judith Pérez, l’Aroa Sirvente, la Xènia Pérez i en Jan Pérez van convetir-se en formadors d’alumnes de sisè de l’escola Jacint Verdaguer. En Dani Ciurana i la Jana Puig, per la seva banda, van ser facilitar aquests continguts a l’alumnat de l’escola Els Estanys. Finalment, la Pamela Fajardo i la Najia Alilich van anar a amb els nens i nenes de sisè de l’escola Josep Boadas de Riudarenes.