Concurs de disseny de logos

Els nostres alumnes de 4rt junt amb els partners de Turquia i Croàcia han dissenyat logos per representar el nostre projecte eTwinning “Positive Biology“.

L’objectiu d’aquest projecte és compartir amb altres països d’Europa, les intervencions que el nostre alumnat fa a la natura amb la Fundació Emys. Aquesta fundació acompanya els joves a conèixer i valorar el seu entorn més proper per tal que agafin un rol actiu en la cura i la conservació de la natura.

Ara que ja sabeu una mica de què tracta, ens ajudeu a triar el millor logo per representar aquest projecte? Aquí teniu l’enquesta. Gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *