Ahir al vespre els alumnes de 4t d’ESO es van acomiadar de l’institut, en un acte molt emotiu al pavelló. Podeu veure un primer recull de fotografies aquí.
Ahir al vespre els alumnes de 4t d’ESO es van acomiadar de l’institut, en un acte molt emotiu al pavelló. Podeu veure un primer recull de fotografies aquí.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress