Activitats a càrrec dels alumnes d’Emprenedoria

El passat 20 de desembre els alumnes de la modalitat d’Emprenedoria de 4t d’ESO van assumir la càrrega lectiva de la primera franja del dia fent diferents activitats lúdiques abans de l’aturada nadalenca. Per als cursos de 1r i 2n van fer el joc del passaparaula i postals de Nadal, per la seva banda, a 3r i 4t van fer el passaparaula i una quina.

Les activitats es van preparar des de l’assignatura d’Emprenedoria, on van estar treballant i buscant dinàmiques per fer un bon dia de final de trimestre. En general, tots els alumnes de 4t que van fer aquestes activitats i s’ho van passar molt bé a l’hora que per a ells també es tractava d’un exercici avaluable. Els alumnes els quals vam entrevistar tots van coincidir que els agradaria molt tornar-ho a liderar amb unes propostes diferents. Recordem que aquestes activitats del 20 de desembre van coincidir amb un pati més llarg amb xocolatada solidària i una franja final amb tutoria a cada grup, la majoria amb pica-pica i amic invisible.

Lluís Casas, Lluc Carmona i Uyuni Lozano