4t ESO – Cicles formatius – Pojecte Jo, Robot.

El passat 18 de desembre els alumnes de modalitat de cicles formatius van anar d’excursió a la EPSEM (Escola Politènica Superior d’Enginyeria de Manresa) a fer un taller de robòtica i d’aplicacions informàtiques. Els alumnes de la modalitat d’Esport i Salut han treballat fent aplicacions de mòbils, i la modalitat de mecànica i Informàtica han gaudit fent el muntatge i la programació d’un robot.

Per veure més fotografies aquí.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut