Inund’art

El passat cap de setmana de l’1 i 2 de juny dins el festival Inund’art (Festival d’Art Contemporani de Girona), alguns alumnes de 3r i 4t d’ESO, dins la franja de tallers, van participar en la creació i construcció de la instal·lació artística “A la Deriva” al Pont de Ferro de Girona.

El projecte parteix d’una idea nascuda del propi alumnat i l’objectiu ha estat donar veu a adolescents i joves “Menors Nouvinguts no Acompanyats” d’un centre d’acollida de Girona, Oikia. Després d’investigar i buscar informació sobre les notícies que ens arriben d’aquest col·lectiu vam decidir conèixe’ls de primera mà i escoltar les seves històries, les quals ens han conmmogut. La instal·lació juga aquest paper de canalitzador, extrapolant les seves històries de vida al nostre dia a dia en forma de missatges dins d’ampolles de vidre.

Podeu veure més fotografies aquí.