Els alumnes de tercer reben un taller teatralitzat

En el marc del projecte de sexualitat de 3r d’ESO, ‘Estima’t i estima com vulguis’, i dins del programa Sigues tu de Dipsalut, al qual pertany l’institut, l’alumnat de tercer ha rebut el taller ‘L’equilibri és cosa de dos’. En aquesta mostra de teatre interactiu de la companyia La nave va, els alumnes poden conduir la història i buscar solucions als problemes que es plantegen. L’experiència, de dues hores, ha estat molt participativa i vivencial i ha tingut una bona acollida per part de l’alumnat. Recordem que aquesta activitat ja es porta fent un bon grapat d’anys al centre.