Els alumnes de 3r d’ESO visiten entitats socialment actives a Girona

El passat dimecres, 18 d’octubre, els alumnes de 3r d’ESO van assistir a una sortida en la qual van poder visitar tres entitats que lluiten pels Drets Humans des de diferents àmbits. L’activitat s’emmarca en el projecte De la revolució al canvi, que pretén que els alumnes coneguin els drets que protegeixen a totes les persones.

Durant el projecte, els alumnes han anat comprenent que hi ha moltes persones vulnerables per raons com l’origen, el nivell socioeconòmic o la condició física, entre altres. Amb la visita a la Coordinadora d’ONG Solidàries de Girona, el Sindicat de Llogateres i els Naturalistes de Girona, els estudiants han vist que, sortosament, hi ha molts col·lectius de gent sensibilitzada amb diferents causes i que treballen per minimitzar les violacions dels Drets Humans de forma completament desinteressada.