Cloenda dels Projectes Singulars

L’Institut de Sils va fer dimarts 18 de juny l’acte de cloenda dels Projectes Singulars. L’esdeveniment va ser un reconeixement a les empreses implicades en aquest projecte. Podeu veure fotografies dels alumnes fent les estades a les empreses aquí.

Els Projectes Singulars tenen com a objectiu principal oferir suport als joves en els darrers cursos de l’ESO perquè trobin un espai educatiu adaptat a les seves necessitats, on l’aprenentatge resulti atractiu i engrescador, tot combinant el treball escolar amb estades formatives en empreses. Durant les estades a les empreses l’alumnat té l’oportunitat d’adquirir coneixements pràctics sobre les tasques de la professió que està explorant; hàbits i valors relacionats amb el món laboral i informació de les diferents sortides professionals que ofereix la professió i els requeriments d’accés.

Les empreses i entitats col·laboradores que han acollit alumnat en estades formatives han estat: Garatge SALMAR RIBAS (Taller SEAT);  Supermercat SPAR, Assessors Fiscals La Selva (Xavier Tapies), Llar d’Infants “La Quitxalla”, Residència gent Gran de Sils (bugaderia), escola Jacint Verdaguer, Biblioteca de Sils, Can Moragues i Biblioteca de Riudarenes.