Teatre de final de curs

Durant l’últim trimestre, a l’hora de tallers, diferents alumnes van posar en pràctica les seves actituds més artístiques en dues obres de teatre que es varen representar a final de curs. Els alumnes de 1r i 2n ESO varen fer la representació dels PIRATES i els alumnes de 3r i 4t varen fer una versió teatral adaptada de L’ALEGRIA QUE PASSA, de Santiago Rusiñol. Podeu veure més imatges aquí i aquí.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut