Diada de la Dona Treballadora

Aquest passat 8 de març, tots els alumnes de l’Institut de Sils vam realitzar una sèrie d’activitats per tal de commemorar el dia de la Dona, al nostre centre. Aquestes activitats van ser organitzades pel Consell d’Alumnes, amb l’objectiu de recordar i conscienciar a tot l’alumnat del centre, el motiu pel qual existeix el dia de la dona i de la seva importància, tant en l’actualitat com al llarg dels anys. Per fer-ho, en primer lloc, vam fer una presentació explicant l’origen d’aquest dia. Seguidament, vam fer un Kahoot per corroborar el que havien après, i a continuació, vam passar un vídeo, amb l’objectiu de sensibilitzar als alumnes i generar un debat. Finalment, vam elaborar unes pancartes on l’eix temàtic fossin dones que al llarg de la història de la humanitat han fet coses increïbles i les vam penjar al centre i a les aules. Aquí podeu veure un recull d’imatges.

Visca les dones!