Alumnes a Dublín
05/02/19Els nostres alumnes de 1r de batxillerat ja són a Dublín en una estada lingüística en cases de famílies. Han visitat la ciutat. Us deixem algunes imatges de Penny Bridge i de la Christ Church Cathedral.
Filtració de l’aigua
10/01/19ADÉU, TERESA …
04/01/19
Malauradament tot just començar aquest 2019 ens ha deixat la TERESA CATALÀ, secretària de l’institut durant més de 15 anys. Ha estat una professional excel·lent, i sobretot una companya excel·lent, sempre disposada a ajudar els altres, alegre i carinyosa. Et trobarem a faltar, Teresa.
BON NADAL A TOTHOM!
22/12/18EXPOSICIÓ MALBARATAMENT ALIMENTARI
03/12/18Al llarg d’aquestes setmanes els alumnes de 1r d’ESO visitaran l’exposició “Malbaratament alimentari” cedida per Mans Unides que està exposada al vestíbul de l’institut.
L’objectiu del treball és la conscienciació d’aquest problema tant greu i la reflexió de què poden fer els alumnes per minimitzar-lo.
Pràctica de 1r ESO: La Lupa Binocular
30/11/18Els alumnes de 1r d’ESO al laboratori de biologia, van repassar les parts i el correcte funcionament de la lupa binocular i van observar diferents materials augmentant fins a 40 vegades el seu tamany real!
Obrim l’observatori!
29/11/18Setmana de la ciència a l’Institut
22/11/18Durant aquesta setmana els alumnes de l’Institut Els Tres Turons tenen la possibilitat de participar a la GIMCANA DE LA CIÈNCIA organitzada pel departament de biologia i geologia.
Cada dia han d’investigar dues preguntes de caire científic, per tant, al llarg de tota la setmana tindran… Llegeix més»
Dissecció d’un cor de xai
22/11/18Els alumnes de Biologia i Geologia de 3r d’ESO han disseccionat un cor de xai per estudiar la seva anatomia i la fisiologia.
Conferència “Viatge a l’Antàrtida “
15/11/18El passat dimecres 7 de novembre, els alumnes de Biologia i geologia de 4t d’ESO, amb motiu de la setmana de la ciència,van anar a l’Escola de Teixits de punt de Canet de Mar a la conferència “Viatge a l’Antàrtida” amb la ponent Clara Cardelús, llicenciada en Biologia que treballa a l’Institut de Ciències del Mar, on s’encarrega d’organitzar els mostrejos a l’Observatori Microbià de la Badia de Blanes, i de les tasques i control del laboratori de radioactivitat del Departament de Biologia. Ha estat en diverses campanyes al Mediterrani amb anterioritat i, a PEGASO, es dedicarà a la determinació de la producció primària planctònica, variable que els ajuda a estudiar la fisiologia de les comunitats de fitoplàncton i a quantificar els fluxos biogeoquímics a l’oceà.
La conferència va ser molt amena, ja que ens va explicar ,de forma molt propera, com és viure un viatge de tal magnitud, amb les dificultats i els grans moments afortunats de poder estar tan a prop de la fauna i veure com viuen i s’adapten al seu hàbitat.
Ens va semblar una conferència molt agradable on vam aprendre bastants detalls de com seria realitzar un viatge tan aventurer i apassionant, amb uns professionals que es preparen per passar 3 mesos investigant i convivint amb altres professionals i amb l’entorn més desafiant, com és l’Antàrtida.
Sortida tutoria 2n d’ESO a Can Jalpí
29/10/18Sortida de tutoria de 2n d’ESO a Can Jalpí caminant, i allà van fer diversos jocs per cohesionar el grup.
Detecció de midó en els aliments
26/10/18Esgrima i tenis taula
25/10/18Pla Salut Escola
25/10/18Com cada curs, rebem a l’institut una professional del món de la salut per tal que el nostre alumnat pugui fer en privat les consultes que vulgui sobre qualsevol tema que el preocupi (relacions personals, sexualitat, alimentació, etc.). Cada dimecres després del pati la Judit… Llegeix més»
PRÀCTIQUES AL LABORATORI DE L’INSTITUT
23/10/18Els alumnes de 2n de Batxillerat de química preparen dissolucions en el laboratori en l’apartat de pràctiques.




















Segueix-nos!