Vídeo de Grease a la XXVII Mostra de Teatre Escolar del Baix Ebre

INS Tortosa – Grease

El passat 30 de març, els nostres alumnes de l’optativa de Teatre Musical de quart d’ESO van participar en la XXVII Mostra de Teatre Escolar a l’Auditori Felip Pedrell.

En aquesta mostra participen tant escoles com instituts del Baix Ebre. La Mostra dura quatre dies. El mateix dia, van participar en la mostra: l’Escola Mediterrani de l’Ampolla, representant Com
més serem més riurem, l’Institut de Camarles amb l’obra El malalt imaginari i el nostre institut
amb el musical Grease.

Només vam poder representar algunes escenes, ja que teníem el temps limitat. Els alumnes van estar un altre cop genials i vam passar un matí molt entretengut perquè les tres obres van estar molt bé. A més, l’acte, el va presentar Muniatto Xou, que entre una representació i una altra anava fent de les seves per animar la festa.

Susan Muria, professora de música.

Font: Fem rogle, núm. 2, p. 20.

Ara ja es poden veure els vídeos de la Mostra 2011.