Maria Subirats obté el primer Premi UB-Santander de la Facultat de Filosofia

El passat  5 de juliol, al paraninf de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona, es va fer el lliurament dels Premis UB-Santander a Treballs de Recerca de Batxillerat (2021) que atorguen setze facultats de la Universitat de Barcelona.

L’alumna Maria Subirats Múria va rebre el primer Premi UB-Santander de la Facultat de Filosofia pel seu treball de recerca titulat “Interpretació filosòfica i hermenèutica de la Segona simfonia de Gustav Mahler”.

El primer premi està dotat amb 1.000€ (700€ en metàl·lic i 300€ a compte de la matrícula) i un diploma acreditatiu.

En aquest vídeo podeu veure el moment del lliurament del premi.

Moltes felicitats, Maria!

L’AMPA informa

Aquest curs ha estat diferent als anteriors, ha estat marcat per la pandèmia. Tot i així, l’AMPA ha fet un esforç per poder continuar donant el suport de sempre a l’institut igual que ha fet fins ara:

• la gestió dels llibres al juliol, tant de primera com de segona mà.
  • adaptar-nos a la pandèmia i regalar mascaretes a més a més de la samarreta, encara que no es va poder fer els 4 anys 4 cims;
  • la xocolatada;
  • col·laborar també en la festa de 4t d’ESO i 2n de batxillerat, tot i que les famílies, malauradament, no hi hem pogut assistir.

Mirarem també de realitzar més accions dintre de les nostres possibilitats.

Per una altra banda, informem que deixen de formar part de l’equip de l’AMPA: Beatriu B, Joan E., Gerard R., Edit, Gloria, Ana M., Ramon C., Maria H., Mercè V. i Angels G.

Donem llavors la benvinguda a Pili C., Mariona B., Laura O., Iolanda S. i Dolors G.

Donem les gràcies a tots/es els/les que han fet possible que la feina de l’AMPA no decaigués i agraïm a tots/es el/les que us heu afegit al grup per poder fer possible que això continuï endavant, acompanyant els/les fills/es i a l’institut en la tasca d’ensenyar.

Equip de l’AMPA

Participem en la Mostra de teatre escolar del Baix Ebre 2021

L’obra “Disney desexplicat“, representada per alumnes de 3r d’ESO, és la nostra aportació a la 36a Mostra de Teatre escolar del Baix Ebre 2021.

Llegiu al blog Calaixó de sastre unes reflexions sobre la creació i posada en escena de l’obra.

La Mostra de Teatre escolar del Baix Ebre 2021 enguany serà en format virtual i es pot veure i escoltar al canal Youtube.