Sortida al Saló Internacional del Còmic de Barcelona

Divendres 6 de maig, l’alumnat de 1r de batxillerat Humanístic-Econòmic vam fer una sortida a Barcelona.

Al matí vam visitar el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), on vam poder veure les obres mestres del romànic català, algunes de les millors pintures del romanticisme i del modernisme, així com les magnífiques dependències del Palau Nacional, que va acollir l’Exposició Internacional de 1929.

A la tarda vam visitar el 40 Saló Internacional del Còmic de Barcelona.

Primer vam fer un taller de còmic i vam dibuixar un personatge.

Després vam fer una volta pels estands i les exposicions del saló, i vam acabar la sortida participant en la XV Jornada Pedagògica Còmic Barcelona, organitzada pel Departament d’Educació, on vam presentar una de les tres experiències de centres educatius que s’exposaven al final de la jornada.

Concretament, els alumnes Adrià i Ariadna, acompanyats pels professors Albert i Antoni, van comentar l’experiència del club de lectura del còmic El ala rota que vam fer al primer trimestre.