Participem en el projecte Let’s Clean Up Europe

Divendres 6 de maig, els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Cristòfol Despuig vam participar en un projecte per contribuir amb el medi ambient anomenat Let’s clean up Europe.

Es tracta d’una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que es llencen a la natura.

A cada classe se li va assignar una zona propera al centre, com per exemple la vora del canal o l’skatepark, i tots els alumnes anaven recollint la brossa que hi havia al terra.

Vam formar petits grups de 3 o 4 persones per repartir-nos la feina i que així tot fos més fàcil; uns anaven fent fotos per penjar-les a l’app Litterati, que comptava la quantitat de brossa que anàvem recollint per cada imatge que es penjava, altres anaven arreplegant la brossa del terra i altres aguantaven les bosses per posar-ho tot dins.

Vam acabar recollint 962 peces de brossa entre tots i després vam anar separant-ho tot en bosses més grans on hi posàvem tots els plàstics, envasos, vidres…

Al final vam acabar posant totes les bosses a un camió perquè se les emportessin als contenidors corresponents.

Notícia redactada per Marta Sabaté Audí, 3r ESO B.