L’alumnat de 1r de batxillerat participem en un club de lectura del còmic El Ala rota

L’alumnat de 1r de batxillerat econòmic-humanístic participem el club de lectura del còmic El Ala rota d’Antonio Altarriba i dibuixos de Kim.

La Biblioteca Marcel·lí Domingo de Tortosa ens ha facilitat una trentena d’exemplars del còmic i participarem en una trobada virtual telemàtica a través de la plataforma Tellfy, una experiència pionera a les biblioteques de les Terres de l’Ebre, i en un taller de còmic i memòria presencial conduït per David F. Arriba, a la mateixa biblioteca.

El còmic narra la història de la mare d’Altarriba, que va patir el masclisme en primera persona en un context de canvis polítics entre la Segona República i la Segona Guerra Mundial.

Més informació: Biblioteques públiques de Catalunya.