Intercanvi de l’alumnat d’Italià amb Vercelli

Per segon any, l’institut ha organitzat un intercanvi d’alumnes de 4t d’ESO que fan l’assignatura d’Italià amb alumnes de Vercelli, una ciutat italiana de la regió del Piemont agermanada amb Tortosa.

Les alumnes italianes i les seues professores han estat amb nosaltres del 4 al 8 de febrer, fent tot un seguit d’activitats i sortides. Aquí en teniu algunes.

El dia 5 febrer, després de compartir una sessió d’educació física a primera hora del matí, ens vam desplaçar fins a l’ajuntament, on el consistori, encapçalat per l’alcaldessa de Tortosa, va fer una recepció oficial.

Font: Ajuntament de Tortosa.

En acabat, vam fer una visita guiada al Museu de Tortosa i al barri antic.

El dia 6, acompanyades per les nostres professores, les alumnes italianes i les alumnes acollidores vam anar a Tarragona, on vam fer una visita guiada pels vestigis de la ciutat romana.

L’endemà dia 7, vam fer una altra sortida, aquesta vegada per conèixer el riu Ebre i també Miravet, un dels seus indrets més emblemàtics.

Això no va ser tot: dinar de germanor, classes compartides, gimcanes i moltes coses més.

Ara ja només esperem tornar-nos a veure aviat. Ens veiem a Vercelli!