Audiollibres i il·lustracions de ‘Don Quijote de la Mancha’

Aquests darrers dies, en motiu de la celebració del Dia del Llibre,  l’alumnat d’ESO han gravat dos audiollibres de Don Quijote de la Mancha, de Miguel de Cervantes, a les classes de castellà.

El primer audiollibre l’han gravat els alumnes de 4t d’ESO, que han llegit íntegre el primer capítol. Escolteu el podcast.

Alumnos de 4º de ESO leen el capítulo 1 de “Don Quijote de la Mancha” de Miguel de Cervantes.

L’altre audiollibre l’ha fet l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, que ha gravat els 25 capítols de la versió adaptada de Rosa Navarro Duran. Escolteu aquí els podcasts.

Audiolibro realizado por los alumnos de 1º y 2º de ESO del Instituto Cristòfol Despuig (Tortosa)

A més a més, un grup d’alumnes de 3r d’ESO A n’han escollit alguns fragments destacats i els han il·lustrat amb dibuixos de creació pròpia.

La mostra d’aquest treballs, que van acompanyats d’un codi QR que permet accedir al fragment il·lustrat, es pot veure al passadís d’entrada a les aules d’ESO.

No us la perdeu!