Programa de ràdio especial Sant Jordi

Divendres 23 d’abril, a l’hora del pati, l’alumnat de l’optativa Fem ràdio vam fer un programa de ràdio especial Sant Jordi que es va emetre en directe des del vestíbul de l’institut.

En la primera part del programa, Roc, Joel i Mark vam recomanar tres novetats literàries d’autor local:

Paraules, flors i pólvora, de Cinta Arasa.
Les vides excepcionals dels viatgers, de Xavier Lluís.
L’estrella del mar, de Vicent Sanz.

En acabat, vam presentar un vídeo que està fet per Marina Viñas i Elsa Príncep, dos noies de 2n d’ESO que expliquen com no tindre temor de parlar en públic. És un vídeo que han presentat al concurs JO TINC LA PARAULA,
on participen alumnes de tot Catalunya.

I després d’això, vam presentar dos booktubers de 1r d’ESO i els vídeos on recomanen dos llibres.

La primera booktuber va ser Maria Baiges, que comenta el llibre La biblioteca dels llibres perduts, de Jordi Sierra i Fabra.

L’altra booktuber és Alba Subirats, que comenta la novel·la El noi del pijama de ratlles, de John Boyne.

En la segona part del programa, Aisha, Paula, Carla i Alexandra vam ser les encarregades d’anunciar i de donar els premis del Concurs de haikús il·lustrats i del Concurs de contes breus i poemes.

Pere, Joan i Enric vam fer la presentació i el comiat del programa.

El nostre admirat Oriol Gombau ens va ajudar en la part tècnica.

I els que no vam sortir a donar la cara, però hem treballat a la rereguarda redactant també el guió del programa, triant i descarregant els àudios, i moltes coses més, som Xavier, Dennis, Oriol, Genís, els dos Àlex, Bilal, Jordi (que havia de sortir a rebre un premi!) i Nàdia (que va fer fotos).