Llistat definitiu optatives 4t ESO curs 2017-18

Les optatives assignades a cada alumne/a apareixen amb un 1 a la casella corresponent. Cada alumne/a té assignades 4 optatives.

Aquest llistat no implica que l’alumnat que hi  apareix promocioni (passi a 4t d’ESO) necessàriament. Recordeu que un alumne/a amb 3 o més matèries suspeses, convé que s’esperi a saber el resultat de l’avaluació extraordinària de setembre abans de comprar-se els llibres.

L’alumnat que no ha entregat full d’optatives ha estat assignat a les optatives segons el criteri de l’equip docent.

170630 Tria optatives 17-18

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>