We finished the English classes

Al començament del tercer trimestre, l’alumnat de 1r d’ESO va reescriure i reviure la història de Sant Jordi mitjançant la creació d’un còmic amb l’objectiu de commemorar la festa més estimada a Catalunya. A la quinta unitat Unit 5. English around the World, els alumnes van tenir l’oportunitat de viatjar pel Regne Unit i Austràlia gràcies a la lectura dels llibres All about the UK / Australia i la creació d’un lapbook grupal, en el qual van recollir i explicar: la història del país, algunes curiositats, llocs per visitar, la situació actual del país i, en alguns casos, un glossari lingüístic.

A la sexta unitat, Unit 6. My Best Front Page, els alumnes han hagut de familiaritzar-se amb l’àmbit periodístic, revisar les parts d’un diari, d’una notícia, i fer de redactors per tal de redactar una notícia que els dona tot el protagonisme dins d’un diari de prestigi.