Visita a TV3 dins el Projecte ÚLTIMA HORA

Maria Fernández, Sant Joan Despí. El divendres 14, tot l’alumnat de 3r d’ESO van anar a TV3. En aquesta visita vam anar en tren fins a Sant Joan Despí. Van fer dos grups, ja que a TV3, no deixaven entrar els 60 alumnes. El primer grup va anar cap a un parc a esmorzar, i fer unes enquestes. Amb aquestes enquestes preguntaven als ciutadans pels carrers sobre TV3. Mentrestant, l’altre grup estava fent la visita. A TV3 els van ensenyar alguns platós on gravaven els telenotícies; també van passar per un passadís on estaven els camerinos, on els presentadors s’arreglen i es preparen per sortir a gravar.

Al final de la visita se’n van anar cap a una sala, on van visionar un vídeo sobre què els havia faltat per veure. Quan va acabar es van ajuntar els grups i van anar cap a l’estació.

L’alumnat valora molt positivament la sortida i necessària per al tema que estan treballant.